středa 11. června 2014

Tísňová linka/The Call (2013)

Taky se vám stane, že prostě nějaký film chcete vidět, ale nechcete se na něj dívat sami? Právě takhle jsem to měla s filmem, který se jmenuje Tísňová linka, jde o thriller. Těšila jsem se na něj už od června 2013, ale s Mírou se na takové filmy dívat nedá a kamarád se dívat nechtěl, že to prý nic moc nebude. Film jsem si za ten rok stihla několikrát přejmenovat (např. "Hovor" - což by i překladu odpovídalo), ale pak jsem mu začala prostě říkat: "Budka". 
Trailer filmu toho hodně prozradí, takže jsem věděla o čem to bude, jen mě zajímal konec a ten byl opravdu nečekaný, ale neřeknu vám ho.

 

V hlavní postavou je Jordan, kterou hraje Halle Berry. Jordan pracuje jako operátorka na tísňové lince. Jednou jí zavolá holčička, která se bojí, protože se někdo cizí dostal k nim do domu. J. jí poradí, aby se schovala, ale zrovna když je neznámý muž na odchodu, tak hovor se přeruší a J. udělá hroznou chybu - zavolá zpět slečně, která se schovává pod postelí. Zvonění telefonu přiláká zpět pachatele k dívce, kterou pak zabije. Jordan si to nese za vinu, a proto když se ozve další slečna, která je obětí únosu toho samého člověka, tak neváhá a rozhodne se jednat a tím zachrání nevinný život.

   

Celý film jsem skoro nedýchala, jak jsem byla napnutá. Kamarád vedle mě zíval nudou, ale on je trošku jinačí - lákají ho víc krvavější a napínavější filmy. Takže se ptám - kdo se na to podívá? =o)

Zdroje:
http://www.csfd.cz/film/321523-tisnova-linka
http://filmserver.cz/clanek/5411/tisnova-linka/

2 komentáře:

  1. Zní to zajímavě. Vzhledem k tomu, že jsem si na nový rok dala (předsezvetí? nevím jak tomu říkat), že shlídnu 100 filmů, tak díky za tip.
    Zda-li to je můj šálek kávy, těžko říct. Já mám raději spíše klasiku jako The Wall (ten film miluju), V for Vendetta (další láska), Sin City (huhů a v září bude premiéra 2. dílu!) a pak filmy s tematikou rockových hvězd a nebo filmy 70.-90. let, ale už stahuju (oops, není to nelegální o tom takhle otevřeně mluvit, že ne? :D) 'Budku' a jsem zvědavá. Věřím tvému výběru, tak doufám, že mě to nezklame! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jej. A jen taková 'blogově- přátelská' připomínka, nešlo by vypnout (mám taky blog, vím, že jo) to ověřování, zda-li nejsem robot? (Ale ne neuráží mě to- možná trošičku. :D) Ale spíše mě to odrazuje k tomu ten komentář zveřejnit. Protože luštit některá ta číslíčka, to chce trpělivost a pevný nervy. Já trošičku trpělivosti mít budu, ale nervy rozhodně ne :D
    To jen tak naokraj... neber to špatně :D

    OdpovědětVymazat