středa 4. června 2014

Můj narozeninový TAG / My Birthday TAG

Tagy mě začaly bavit, a proto tu mám další, kde vám vnutím to, že jsem měla narozky =o) Nemůžu si prostě pomoct. Dokonce vám ukážu i pár narozeninových dárků, které mi udělaly radost. Nejvíce zabodovala ségra, která mě prostě umí vždycky dostat do kolen!

1. Kdy máš narozeniny?  
Dnes - ve středu (4. 6.)
2. Kolik Ti letos bude?
22
3. Co je Tvůj nejlepší dárek, který jsi dostala?
Všechny dárky byly super, skvělé, úžasné, ale nejvíce mě dostala ségra sadou štětců na oči od blogerky Petry :-)

 

4. Budeš letos dělat nějakou párty? Pokud ano, tak jakou? 
Párty dělat nebudu. S rodiči jsem to oslavila dnes v restauraci se svíčkovou.
5. Jak obvykle slavíš narozeniny?
U nás se to nějak extra neslaví. Většinou si dáme dort, který mamka upeče.
6. Jaké byly Tvé nejlepší narozeniny?
 Asi 10. nebo 11. narozeniny. Pozvala jsem si domů holky ze třídy a přijela teta, která byla mým vzorem a dostala jsem svůj první telefon a holkám málem vypadly oči z důlků! :-D
7. Co si přeješ k narozeninám?
 Asi aby všichni byli zdraví, nehádali se a bylo to v pohodě.
8. Kdybys měla neomezený rozpočet, tak jak by vypadaly Tvoje narozeniny?
Poslala bych naše na dovolenou a každého zvlášť, aby si odpočinuli.
9. Kdyby tohle byly poslední narozeniny, co by jsi dělala?
Asi bych chtěla být víc s lidmi, které mám ráda.
10. Máš nějaké tradice na narozeniny?
Dříve jsme se fotili u dortu.
11. Jaký je Tvůj seznam přání k narozeninám?
Nadiktovala jsem ho Mírovi a koupil z něj jednu věc.
12. Ukaž nějakou fotku z Tvých narozenin.




13. Jaká věc se změnila od Tvých posledních narozenin?
Mám jinou barvu vlasů. Ukecaná jsem furt stejně.
14. Měla jsi někdy narozeninovou párty s překvapením?
Měla ve druháku na střední. Jeli jsme se třídou na 3 dny na školní výlet na Trnávku a spolužačka Hanča měla narozeniny o den dřív. Věděla jsem, že plánují oslavu narozenin, ale bylo pro mě velké překvapení, že si vzpomněli i na mě. Dostala jsem nádhernou koláž z fotek, které jsem měla na FB a na profilu lide.cz.

Pokud chcete v tomto tagu pokračovat, tak mi určitě dejte vědět, ráda si ho přečtu =o) Otázky mám od Get The Louk a z tohoto blogu.

1 komentář: