čtvrtek 5. června 2014

TAG: 22 Faktů o mně / 22 Fact about me

Moji drazí i vy ostatní, jelikož jsem včera oslavila (prací) své další narozeniny, tak jsem si pro vás připravila TAG (již můj druhý). Počet faktů, které vám na sebe prozradím, se rovná počtu let, kolik jsem na světě, ale rozhodně mi není 22 let! Je mi 21 a 360 dní! =o)

úvodka

  1. Slavím narozeniny ve stejný den jako Angelina Jolie!
  2. Mezi mé nejoblíbenější barvy patří červená a fialová.
  3. Jako malá jsem si chtěla vzít milionáře, který mi koupí dva dalmatiny a budu mu zašívat ponožky. Vdaná stále nejsem, s milionářem taky nechodím, psa mi nekoupil a děravé ponožky mu vyhazuju! =oD
  4. Pokud si toho lidi v mém okolí nevšimli, tak jsem trošku ukecaná.
  5. Konečně jsem zjistila, že se píše "potmě", protože je to příslovce!
  6. Miluju kočky, ale všichni mají jen psy, takže se musím spokojit s nimi, i když Zorka je taky mazlivá, ale vůbec neposlouchá!
  7. Když se něčeho bojím, tak jsem schopná se úplně zaseknout a nikdo se mnou nepohne, např. můj strach z výšek.
  8. Nesnáším, když mi někdo řekne tajemství a já ho musím udržet. Po menším průzkumu jsem přišla na to, že u dané informace nesmí padnout slovo "tajemství" a nevykecám to. "Tajemství" je pro mě spouštěč, který říká: "Musíš to říct dál!"
  9. Strašně dlouho jsem si myslela, že v Jindřichově Hradci se čepuje rum na benzínce přímo z tankovacího stojanu. Mrzelo mě, když mi bylo řečeno, že to tak není.
  10. Hrozně nerada zůstávám sama na bytě v ČB. Bojím se tak moc, že jsem pořád zamčená a když jdu na WC, tak si nechávám otevřené dveře, kdyby se mi náhodou šprajcnul zámek.
  11. Letos jsem nešla ke státnicím, protože jsem hloupá, a proto k nim půjdu až příští rok =o(
  12. Nejradši mám svou ségru, když mě zrovna nepeskuje! =o*
  13. Mrzí mě, že si o mně každý myslí, že jsem špatný řidič, protože to není pravda. Bourala jsem jen jednou! =o(
  14. Nevydržím si nebarvit vlasy.
  15. Nedokážu splnit svá předsevzetí, protože se furt stěhuju od našich k Mírovi a od Míry do ČB, že na to není čas =o/
  16. Nemám ráda lidi, kteří mě nemají rádi a nemají k tomu ani důvod.
  17. Občas mi dělá problém vypočítat něco z hlavy. Např. při Operační analýze jsem z hlavy měla vypočítat rovnici: 5 = 0,5 x2 a učitelka mě tak rozhodila větou: "I můj syn, který je na prvním stupni základní školy, by to spočítal rychleji!" Že jsem si to hezky rozepsala na tabuli.
  18. Ze zvířat nesnáším ptáky, protože divně koukají, nejsou mazliví a viděl jsem film Ptáci od Alfreda Hitchcocka.
  19. Velmi často si myslím, že daný člověk je můj kamarád, abych pak zjistila, že se se mnou bavil jen kvůli tomu, aby zabil nudu.
  20. Jsem hrozná cíťa! Ale fakt děsná! Když vidím nabourané auto, tak mě to prostě rozbrečí =o/
  21. Jsem hrozně ujetá na auta (o tom chystám jeden z dalších článků) a miluju svůj blog, svou Kratju, o které už mluvím, jako kdyby to byl člověk.
  22. Jsem na sebe pyšná, protože jsem včera autobusem vyrazila ke kadeřnici, abych změnila vlasy a neprokecla jsem se Mírovi, který mi pak volal a netušil, kde to jsem! =o)

PS: Nevíte, kde sehnat krém proti vráskám? =oD
PS2: Nápad na tento tag jsem převzala od Petry, ale s 50 fakty jsem vás nechtěla zdržovat =o)
PS3: Toto je teprve můj druhý tag, ten první se jmenoval Sister's tag.

Žádné komentáře:

Okomentovat